luni, 9 aprilie 2012

Unul din posturile mele utile

S-ar putea să fi observat că am făcut câteva schimbări pe aici. Nu întrebaţi de ce, folosiţi-vă imaginaţia. De asemenea, probabil că v-a sărit în ochi faptul că vorbesc la plural, asta se întâmplă deoarece am aflat recent că nu am numai un cititor plictisit, ci trei (Omgomgomgomg!!), trei cititori plictisiţi cărora le mulţumesc pentru că...uhm...pentru că sunt atât de plictisiţi încât îmi citesc blogul. *Smiiiiiiile*
Sunt cam obosită, deci o să fie un post scurt. Acum, întrebarea ar fi "Dacă nu ai nimic de spus şi scrii puţin, de ce naiba ai mai scris?", nimic ciudat, e o întrebare legitimă. Partea ciudată vine acum: chiar am un motiv, unul prost, dar existent. Şi anume, am tot vrut să scriu pe blog zilele ăstea, dar am fost...aaaaahhh...ocupată cu lucruri...importante şiii...okay, mi-a fost lene. Dar partea frumoasă e că azi mi-am depăşit lenea şi am venit cu un alt post despre nimic. Sper ca mâine să scriu ceva serios.
Anyway, se pune că e un post de informare legat de noul design (pe care probabil că nu l-aţi fi observat dacă nu eram eu, heh<3). Sooo...yap. Be awesome like...waaaaaait, n-o să mai folosesc asta, începe să sune tâmpit, pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu