vineri, 20 aprilie 2012

Omegle experiences, my math exam and Flee

Experienţa mea cu "Merlin" a început acum vreo trei ani (cred...nu sunt sigură...). Am văzut un episod pe PROtv, apoi, vreo doi ani mai târziu am dat iar de serial pe AXN şi am început să mă uit. Well, era AXNscifi, deci am urmărit câteva episoade în maghiară (maghiaaarăăă<33) şi, bineînţeles, n-am mai putut rezista numai cu un episod pe zi şi m-am uitat la el online, ca tot omu' care are tv în cameră doar ca să aibă un fundal atunci când bântuie site-urile.
Se apropiau examenele şi marea mea problemă era, ca întotdeauna, matematica. Acum era o problemă mai mult ca niciodată pentru că la ultima simulare luasem 7,30 sau 7,60 şi pentru că îmi plăcea prea mult Merlin ca să mai lucrez. Aşa că am dezvoltat un sistem care s-a dovedit a fi foarte eficient (hehe, am luat 9,70 la examen<3): două teste de mate aveau ca răsplată un episod din "Merlin". Nici nu vă închipuiţi cât de bine a mers. Lucram în jur de patru-şase teste pe zi. Adevărul e că seara mă recompensam cu patru sau cinci episoade pentru munca grea de peste zi.
Dacă nu v-aţi uitat încă...




Now go watch it.
Colin Morgan joacă rolul principal şi, pe lângă faptul că are cei mai frumoşi ochi pe care i-am văzut, e irlandez.<3 Vorbind de irlandezi, aseară am intrat şi eu pe Omegle, gândindu-mă să trollez. I reaaaally suck at trolling. Am vorbit cu un evreu şi nu mi-am putut aminti nicio glumă antisemită. A fost şansa vieţii mele...şi s-a dus.
Dar câteva ore mai târziu am dat de un irlandez. Nu aveam nicio idee cum arată şi nici nu prea conta pentru că indiferent ce zicea, eu aveam în cap imaginea lui Colin Morgan şi eram foarte disperată să nu se deconecteze. Mai ales că acum ceva timp mi s-a pus pata pe irlandeză (frumoaaasă limbă<3), dar era al naibii de greu de învăţat (dovada e că nu ştiu absolut nimic, nici un cuvânt.), aşa că m-am hotărât că am nevoie de cineva care să mă înveţe şi am intrat pe Omegle în speranţa de a găsi un irlandez, but as I was expecting, three hours of chatting and I only got some horny indians. And the last night...an Irish!! An actual Irish!! M-a întrebat dacă am cont de skype şi, bineînţeles, nu aveam...aşa că mi-am făcut unul. I'm gonna say it again: mi-am făcut skype pentru o persoană.
Discuţia cu el de pe omegle a fost scurtă pentru că era destul de târziu şi el era kinda horny   so I just told him to go find a girl and we can talk another day. Now I remember: he called me "babe", but I wasn't paying attention because my mind was full of
so...yeah, he was like "what brings ya here, babe" an' I was like "Mmmmme guuustaaaaaa... what? Oh, yeah...". 
Asta se întâmpla undeva pe la trei jumate dimineaţa pentru că restul serii avusesem parte numai de americani şi de evreul ăla. Voi regreta mereu şansa pe care am pierdut-o...Nici măcar o glumă, nimic!! Nu mi-a venit nimic în cap. Fac glume cu evrei cât e ziua de lungă şi când aveam nevoie de una...Life trolled me. 
Vorbind de Omegle, (ştiu că e o postare lungă deja, dar dacă nu spun asta acum, n-o să mai scriu ceva separat), pe când căutam eu un irlandez cu simpla intenţie de a învăţa irlandeză, am dat de un tip care zicea că e din UK. Când am auzit, imediat m-am gândit la accentul britanic şi n-am mai fost atentă la nimic. Evident pentru oricine cu o fărâmă de neuron activă (nu şi pentru mine), era un indian. Avea o engleză stricată şi mi-a cerut poze, mai mult, mi-a şi trimis o poză cu el şi arăta a indian tipic ...şi eu nu m-am prins. Cât de proastă să fiu?! Mi-am dat seama abia când mi-a spus cum îl cheamă şi, ca şi cum nu fusesem suficient de naivă până atunci, când mi-am dat seama că e indian, a zis "you gonna disconnect now, no?". Un om normal exact asta ar fi făcut, dar mie mi-a fost milă de el...şi acum suntem prieteni pe facebook. 
So...astea au fost experienţele mele cu Omegle, but I'm still waiting for a French or a Russian. 
Ca să închei postul ăsta kilometric, you might have noticed the new design. Well, îmi plăcea vechiul design şi nu am avut timp să mă plictisesc de el, l-am schimbat pentru că am vrut să schimb banner-ul (care e făcut de Flee/Sakie Chizuru, btw) şi, desigur, Flee n-a putut să-l facă în culorile blogului, aşa că a trebuit să schimb întregul design ca să pot folosi banner-ul. 
E un post lung, dar mi se pare că a ieşit bine, so, if you have nothing else to do, read it...or go on Omegle. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu