joi, 30 august 2012

Morcovi şi My Little Pony

Okaaaay, everypony. A venit marea zi a postului despre design, de fapt, postul o să fie mai mult despre banner pentru că restul design-ului e destul de simplu.
Acum ceva timp mă uitam eu frumos la blog şi mi-am dat seama că m-am plictisit de design şi că mi se părea prea încărcat cu toate steluţele şi banner-ul ăla (minunat dealtfel), aşa că m-am apucat să-l schimb în ceva cât mai simplu posibil. În primă fază, nu voiam ca banner-ul să fie portocaliu, aş fi mers pe ceva gri, poate chiar cu mult alb, dar realizatorul (care, de data asta, nu a fost Flee/ Sakie Chizuru pentru că nu era online şi eu nu mai aveam răbdare) nu s-a putut abţine. Mi-a plăcut totuşi cum arăta pentru că dădea o pată de culoare.
Acum, de ce am un ponei pe banner? De fapt, eu nu plănuiam să am un ponei. Nu poneiul e ideea, ci morcovii de pe ponei. Nu am găsit imagini cute cu morcovi, aşa că am luat-o pe asta.
De ce sunt morcovii cool? Weeeell, asta implică de fapt povestea unei nopţi în care n-aveam de lucru şi am sunat-o pe Light, care mi-a spus încântătoarea vorbă de duh "Uneori, vreau să fiu un morcov.", aşa că am început să spunem povestioare cu universuri paralele în care toată lumea e morcov şi am ajuns la concluzia că, for some reason, morcovii sunt cool.
Poneiuuuul.
La vremea aia auzisem într-adevăr de My Little Pony (la care se uita Light), dar nu mă uitam. Eh, acum câteva zile m-am hotărât să încerc. I'm a brony now.
Preferata mea e Rainbow Dash.

And...eh, that's all. Probabil ar trebui să scriu o recenzie a serialului, dar mi-e lene şi mă simt ciudat. E MLP, nu o pot comenta ca pe ceva serios.
Daaar, pot pune imagini.<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu