vineri, 6 aprilie 2012

Blah blah blah hair blah...

O să spun "din capu' locului" că ăsta nu e unul din posturile tutorial pentru fete. De fapt, e un post-dedicaţie pentru un prieten al cărui nume n-o să-l dau pentru că oricum nu-l folosesc atunci când vorbesc cu el. Nu mi-a dat aprobarea să-i folosesc pseudonimul, aşa că îi voi spune TreiSteluţeColorate.
Omul nostru a căpătat recent o tunsoare nouă. Stătea în dubii dacă să se tundă sau nu pentru că avea un breton impresionant care-i acoperea mai mult de jumătate din faţă. În fine, a decis să facă marele pas şi...i-am putut în sfârşit vedea culoarea ochilor (şi o parte din fruntea plină de coşuri). Îi stătea bine, deşi mi-a luat ceva să-mi dau seama.
A doua zi...nimic nu mai era la fel. Oameni buni, de ce, for the love of God, simţiţi nevoia nefirească de a vă îmbâxi părul cu tot tubu' de fixativ?? Seriously, it doesn't make you look more handsome, so just...don't, okay? Dacă vă gândiţi vreodată, nu...Pur şi simplu mă uitam azi la *** întrebându-mă cum putea ceva care arăta atât de normal ieri să devină mai sclipicios decât Edward Cullen în Mamaia. Ca să nu mai spun că era şi tare ca piatra (vorbim încă despre păr...concentraţi-vă, e doar păr...).
Postul ăsta e destul de educativ, în definitiv. Concluzia ar fi "Spune nu fixativului!", but yeah, TreiSteluţeColorate, tunsoarea e bună, îmi place, dar fără fixativ...at all!! Really, not even a little. Because this is the only way to be...*yeeeey* awesome like a suit!<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu