miercuri, 20 iunie 2012

Către mine din trecut

N-am obiceiul să scriu două posturi în aceeaşi zi, dar am dat peste asta. Şi ştiţi că eu nu refuz provocări.
Soooo...
Dragă eu,
Nu ştiu de ce îţi spun "dragă" pentru că, sincer, nu-mi eşti nici măcar simpatică. A naibii să fiu dacă-mi amintesc ceva din ce făceai tu la 10-11 ani. S-ar putea să fie aniversarea pe care ţi-ai făcut-o (de fapt, pe care o să ţi-o faci) la ţară, odată cu vară-ta. Oh, n-ai idee ce o să se întâmple cu vară-ta, nu te ataşa prea tare de ea.
Tu..hmmm...eşti destul de plictisitoare, sorry că-ţi spun, dar nu-i nimic. O să fii mai interesantă peste ceva timp.
Nu-ţi face probleme cu engleza la care eşti atât de varză. În clasa a VIII-a o să te trezeşti că vrei la bilingv şi te vei apuca să o înveţi mai ca lumea, apoi, în vacanţa de vară o să te uiţi la prea multe seriale noaptea şi o să începi să te şi pricepi. Acum eşti la bilingv şi ai media 10 la engleză, aşa că renunţă la stresul ăsta.
Ziua ta...din ce îmi amintesc eu, o să fie o aniversare normală, nimic special, dar ţie o să-ţi placă.
Un sfat pe care ai face bine să-l urmezi: ia-o mai uşor cu tortul. SE VEDE ÎNCĂ!
Să nu-ţi faci speranţe că mai ajungi la mare. Asta ţi-a fost. N-am mai văzut marea de ani buni.
Ce altceva ţi-aş putea spune? Uneori mă uit la poze de acum câţiva ani şi mă gândesc "ce drăguţă eram aici. Puteam să mă bucur mai mult de perioada aia.", aşa că bucură-te de ce ai şi nu încerca să faci ceva important, încearcă să faci ca lucrurile simple să devină importante.
Nu ştiu unde stai tu acum, dar o să te muţi. Dacă eşti încă în Bahlui, să nu-ţi pară rău. O casă nu e mare lucru şi tu le schimbi des.
Eşti în clasa a V-a, right? Nu-ţi face probleme, matematica n-a fost niciodată punctul tău forte, dar o să ştii suficientă cât să intri în Buzeşti şi apoi, odată ajunsă la filo, poţi să-ţi bagi picioarele.
Ştiu, ştiu, "Cum adică Buzeşti?". Dap, te-ai răzgândit în ultima clipă şi nu mai mergi în Cuza. Probabil acum îţi sună imposibil, dar e adevărat. Şi, drept să-ţi spun, îţi place aici.
N-am apucat să iau prea multe decizii impotante pentru viaţa mea...a noastră, dar cred că cele pe care le-am luat, le-am luat bine. You can trust me.
E amuzant să mă gândesc la reacţia ta în momentul primirii scrisorii pentru că asta nu sună deloc ca tine. Ai dobândit ceva personalitate.
Eh, nu-mi plac încheierile. Aşa că nu am una.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu