marți, 1 mai 2012

Mihai Petre

În urma provocărilor de săptămâna trecută, a rezultat că voi vorbi despre el:

Mulţi dintre voi e posibil să-l recunoaşteţi ca fiind Mihai Petre, unul din cei trei juraţi de la "Românii au talent", făcând de asemenea parte din juriul de la "Dansez pentru tine" şi, pentru scurt timp, actor într-o oarecare telenovelă. 
Omul ăsta are darul de a apărea în ochii audienţei fie ca un idol, fie ca un idiot depinzând de dispoziţia şi sexul respectivului telespectator. Recunosc că la mine momentele în care îl categorisesc ca fiind într-un fel sau altul variază în funcţie de ceea ce spune. Fără să mi se pară extraordinar de frumos, probabil că, dacă nu ar fi cunoscut, l-aş remarca totuşi pe stradă.  Ca jurizare la "Românii au talent" mi se pare, de cele mai multe ori, în regulă. Trebuie să recunosc că nu-şi pierde timpul. La "Dansez pentru tine", din ce am văzut eu *don't judge me*, e cam singurul care ştie despre ce vorbeşte (poate mai e şi Willmark, dacă aşa se scrie). 
Ca persoană privată nu am de unde să-l cunosc, totuşi l-am văzut la o emisiune şi mi s-a părut de treabă, în ciuda reputaţiei pe care şi-a făcut-o. Probabil îşi face doar meseria. De acord că ar putea să şi-o facă mai blând, dar unde ar mai fi farmecul? 
Ce ar fi de apreciat la el...hmmm...îmi place părul. :D (îi stă mai bine când nu se dă cu gel). 
Oh, vorbind de păr, TreiSteluţeColorate a renunţat ca fixativ. <3 
În cazul în care nu ştiţi cine e persoana de mai sus, check here . Poate o să mă lase să pun şi poze la un moment dat, ceva gen înainte/după, deşi mă îndoiesc. 
Well, ăsta a fost postul. Scuze pentru întârziere, pur şi simplu n-am avut chef. Eh...pa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu