sâmbătă, 5 mai 2012

Nestea şi Plăcinţica Fluieraş

Pe când eram eu în clasa a VII-a, după ore, obişnuiam să mai merg împreună cu câteva prietene să ne luăm îngheţată şi mereu alegeam Nestea. Acum, cei care ştiu cum arată îşi dau seama ce însemna să mănânci pe stradă, în faţa tuturor. Pentru cei care nu ştiu, arată cam aşa:

Mda... Nu mai mâncasem din clasa a VII-a, dar ieri sau alaltăieri (nu mai ştiu sigur) am văzut în magazin şi nu m-am putut abţine, aşa că am cumpărat, m-am închis în camera mea aşa cum fac numai atunci când ai mei au musafiri şi am început să mănânc. Nu era atât de bună cum îmi aminteam eu. În mod clar îngheţata nu s-a schimbat, nu ştiu de ce nu-mi mai place. Poate trebuie să încerc să mănânc pe stradă, dar nu fac asta singură. 
Nope, în mod clar nu fac asta singură. 
Din aceeaşi sferă este aşa-zisa "Plăcinţică Fluieraş". În curtea liceului e un chioşc. Înăuntru au mai multe lucruri gen dulciuri, pizza, suc etc. Dar de cele mai multe ori înăuntru arată aşa:
Cum nu sunt sigură că pot ieşi cu toate degetele de acolo, aleg să-mi cumpăr mâncare de afară, unde sunt, în principal, plăcinte. Toate costă 3 lei, mai puţin "Plăcinta Fluieraş" care e 1,8 lei. De ce? NIMENI nu poate cere "Plăcinţică Fluieraş"! Nimeni!! Sună atât de retardat...Cum să mergi şi să ceri "Plăcinţică Fluieraş"? You'd look like that ---->
You just can't. M-am gândit bine la asta şi cred că e o strategie de marketing. Aia e cea mai ieftină şi n-o poţi lua, vei cumpăra deci o plăcintă scumpă. Aşa că, împreună cu Light, o să deschid cândva o plăcintărie , unde toate plăcintele vor costa mai puţin de 1 leu, dar se vor numi "Plăcinţică Turturică", "Plăcinţică zbuciumată", "Plăcinţică drăgăstoasă" etc. şi o să avem şi o plăcintă cu brânză pe care o să o numim "Plăcintă cu brânză" şi va costa 6 lei. O să strângem o avere. 

Un comentariu:

  1. Oh jeez :)) A trecut ceva timp de când nu am mai mâncat îngheţată de-aia *laughs* Uneori, mi-e dor de vremurile copilăriei. But who doesn't...

    RăspundețiȘtergere