vineri, 25 mai 2012

Mangaaa:33

Pentru necunoscători: "manga"-urile sunt benzi desenate japoneze. Cred că toată lumea ştie deja de anime-uri. Cam toate anime-urile au versiuni manga. Nu prea am citit la viaţa mea, deşi m-am mai uitat la anime-uri, dar, recent, mi-a venit cheful să mă reapuc de manga. (Spre ruşinea mea, nu am terminat niciodată o manga. M-am tot apucat fără să termin.)
Eh, nu ştiu cum mi-a venit ideea să încep tocmai cu "One Piece", interesantă din ce am citit până acum, dar lungă ca naiba (668 de capitole). Nu prea am încredere în mine că o să o termin pentru că deja mă tentează ceva yaoi şi dacă mă apuc de alta, posibil s-o las pe asta. (Cam aşa mi se întâmplă cu cărţile.)
Totuşi, am vrut să-mi iau un angajament: promit solemn să fac tot posibilul pentru a termina manga asta. O să vă anunţ când eşuez.
Hugs, Reezu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu