miercuri, 30 mai 2012

Vaccinul morţii

(Pentru continuare, YouTube vă stă la dispoziţie.)
Astăzi am făcut şi eu vaccinul ăla "obligatoriu" care n-am nicio idee cum se numeşte, dar a reprezentat principalul coşmar al fiecărui elev de clasa a IX-a în ultima săptămână. Iniţial, n-am vrut să-l fac, urma să aduc o hârtie pe care să scrie tata că nu e de acord şi scăpam, dar m-a provocat Sonia şi a trebuit să accept (serios, cine refuză o provocare??).
Anyway, s-au auzit fel şi fel de poveşti despre ace şi despre cât de mult doare, astfel, convinşi că acul arăta aşa:
unii elevi mai slabi de înger fie au izbucnit în plâns, fie au leşinat, fie s-au hotărât să-şi falsifice o hârtie de la unul din părinţi în care acesta refuza să-şi dea acordul ca fiul/fiica său/sa să îşi facă vaccinul (nu cunosc cazuri în care această hotărâre să fi fost dusă la bun sfârşit).
S-au auzit ţipete, s-au înfăptuit chiuluri mai multe decât de obicei, dar, cel mai important, s-a pierdut ora de fizică (o adevărată tragedie pentru clasa de filo bilingv pentru că noi iubim fizica, matematica şi chimia).
Un dezastru şi, până la urmă, acul nici măcar nu arăta aşa cool. Eu una sunt dezamăgită.
Poate totuşi o să am ocazia să-mi mai recapăt din pofta de viaţă în mini-vacanţa mea de cinci zile pentru că în următoarele două zile se ţin examenele de bilingv în Buzeşti şi noi avem liber, so fuck you, Carol!
Într-o zi o să vă povestesc şi cum a decurs examenul meu de bilingv, dar nu acum pentru că vreau să închei postul frumos, aşa că voi repeta: Fuck you, Carol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu