sâmbătă, 31 martie 2012

What about...me?

M-am tot întrebat despre ce să scriu următorul post pentru că, de fapt, am chef să scriu în ultima vreme. It went like this:
"Ce e interesant la viaţa mea?"
"Duuuh, eu!"
...Şi am realizat că încă nu am făcut un post de prezentare...cred...nu-mi amintesc prea bine, sper că nu am făcut, ar fi destul de jenant să mă prezint de două ori. Soooo...
Eu sunt Reezu (şi, după cum sunt sigură că nimeni nu şi-ar fi închipuit, ăsta e un pseudonim). Am fost întrebată de multe ori de la ce vine "Reezu". Pentru cei care au văzut Death Note, vine de la Ryuzaki (Ryuzaki -> Ryu -> Ryzu -> Reezu), pentru cei care nu l-au văzut, go watch it, lazy bastards.
Îmi plac cărţile, merele Golden, mâinile lungi şi albe, comediile, pianiştii, costumele (cine ar fi crezut, nu?), serialele BBC, diversele accente, Book Antiqua, limbile străine şiiii conversaţiile lungi.
Nu-mi place Twilight, nu-mi place germana şi urăsc faptul că nu pot găsi un al treilea lucru care nu-mi place atunci când am nevoie.
Nu pot răspunde la întrebarea "Ce muzică asculţi?", niciodată n-am putut şi de fiecare dată când am încercat a ieşit un Hurca Durca Durrrc. Ideea e că sunt un om normal care ascultă muzică. Altceva...Ah, nu am jucat niciodată Mario, lucru pentru care voi fi judecată mereu.
Cam atât azi pentru că *surpriză!* pe lângă alte activităţi educative, mă mai uit şi la TV (uneori...de obicei, îl ţin pentru zgomotul de pe fundal şi văd serialele online). Be awesome like...me!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu