vineri, 30 martie 2012

Doo doo roob dee doooooog.

Acum nu ştiu exact cât timp, dar sigur nu prea mult, am scris postarea asta (care se întâmplă *wow* să fie şi ultima, adică nu ultima-ultima, pentru că asta ne-ar aduce într-un paradox, dar ultima dinainte de postarea de faţă) şi am avut un lapsus, dacă nu vă amintiţi, here it is:
Recent (de aseară, mai exact) am căpătat o frumoasă ...cum să-i spun? pasiune? Sună idiot. O frumoasă...atracţie? şi mai idiot. 
...Aşa că am reformulat. Cuvântul era "obsesie" (îl folosesc des, nu-mi dau seama cum de l-am uitat). În fine, mi-am amintit asta din aceeaşi seară jumătate de oră mai târziu, dar mi-a fost mult prea lene să scriu un alt post. Aparent, lenea asta a trecut acum şi iată-mă aici! Pentru cei care n-au putut să doarmă noaptea din cauza asta *aici nu mă încadrez şi eu*, am trecut cu bine de testul la engleză (am luat 10) şi chiar şi de cel la latină (din cauza lui nu am putut dormi noaptea), iar acum savurez începutul binemeritatei mele vacanţe, aşa că ăsta e, de fapt, un post de inaugurare *Yeeeeeeey!*.
Mulţi ani trăiască, mulţi ani tră...oh, wait, this is not the right song.
Există vreun cântec despre vacanţă?
Mi-e lene să aflu, aşa că o să iau un cântec la întâmplare pentru a-mi exprima fericirea:
I wanna be the very best 
Like no one ever was. 
To catch them is my real test,
To train them is my cause. 
[...]
Pokemon! Gotta catch 'em all,
I know it's my destiny!! 


Meh, cam atât azi. Be awesome like a suit!<3 *Cred că asta e replica mea cool de final...OMG!! AM O REPLICĂ DE FINAL!! I'm so proud of myself.*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu