luni, 26 martie 2012

La la la la laaaaaa!!

Ca să clarificăm lucrurile încă de la început: postul ăsta e despre absolut nimic, nu am niciun comunicat de făcut, aşa că oamenii de bună credinţă se pot întoarce la învăţatul pentru lucrarea la engleză de mâine. De fapt, am o oarecare admiraţie pentru cei care învaţă chiar acum, în timp ce eu îmi petrec timpul într-un mod needucativ pe internet, scriind posturi despre nimic. Ah, în cazul în care te întrebai, unic cititor plictisit al acestui blog, am decis să scriu postul ăsta, evident încărcat de semnificaţii, pentru că mă simt mai bloggeriţă ca de obicei. "Bloggeriţă"...n-am nicio idee dacă ăsta e un cuvânt. Anyway, la la la la la la la laaaaa!! În cazul în care nu te-ai prins încă *şi vorbesc cu acelaşi cititor plictisit* n-am nicio idee ce să mai scriu aşa că îmi exersez talentul de a cânta în scris în timp ce mă gândesc la cum aş putea continua (e adevărat că m-aş putea gândi fără să scriu ceva, nu ţi-ai da seama, dar unde ar mai fi distracţia?) sooo la la la la la la laaaaaaaaa!! Am I good or what?
Recent (de aseară, mai exact) am căpătat o frumoasă ...cum să-i spun? pasiune? Sună idiot. O frumoasă...atracţie? şi mai idiot. Mai bine aş reformula (şi asta aş fi putut face doar în mintea mea, dar, din nou, unde ar mai fi distracţia?): cum spuneam, de aseară mă tot uit la clipuri "How to speak with a British Accent" şi încerc să capăt accentul britanic care mi se pare atâââât de sexy, dar, obviously, atunci când vorbesc eu sună ca şi cum un cal cu monoclu şi cravată (îmbrăcat într-un...ghici!*look at the title of the blog*) s-ar înneca *virgulă* cu un vin sec. Mă îndoiesc sincer că va suna vreodată sexy, dar trăiesc cu speranţa şi până atunci mă amuz pronunţând "wotah" în loc de "water".
More la la la la laaaaa!! *I know you love it* Sweet Mother of Jesus, look at this post!! Pot să termin acum. Be awesome like a suit!<3*da, tot cu tine vorbesc*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu