marți, 17 iulie 2012

Future project

Okaaay, lume! Ieri am postat ultimul capitol din "Fraţii Buzeşti şi Ordinul Femeilor de Serviciu" şi nu am de gând să vă mulţumesc tuturor pentru că aţi citit. I know, rude, I can live with that. Dacă aţi citit tot, înseamnă că v-a făcut plăcere, nu vă mulţumesc pentru asta.
M-am gândit, şi m-am gândit, şi atât pentru că mai mult nu pot gândi, şi a venit şi Lucia să-ntrebe dacă e o continuare, aşa că eu am în cap un viitor proiect la care, în prezent, mă refer ca la "chestiuţa pentru care nu am găsit un nume".
În orice caz, o să fie personaje pe care le ştiţi (Chelet, Nazi, Flee, poate chiar mai multe), dar o să aduc şi personaje noi.
Nu am ce să vă spun despre acţiune pentru că nu ştiu nici eu ce o să se întâmple. Anyway,
no

Sooo...that's it. :3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu