sâmbătă, 21 iulie 2012

Flee, Chelet, Chelet, Flee...

Aseară a avut loc "premiera" noii mele povestioare, "Hey, I just met Chelet!".
Pentru cei care nu ştiu, nu e neapărat o "continuare" la "Fraţii Buzeşti şi Ordinul Femeilor de Serviciu", dar probabil am făcut şi o să fac referiri, deci e bine să clarific câteva lucruri.
În primul rând, cred că toată lumea îl cunoaşte pe TreiSteluţeColorate, a devenit chiar o marcă a acestui blog, dar, just in case, în poveste apare aşa:
 Putea simţi plictiseala în aer. Poate era din cauza lipsei lui TreiSteluţeColorate.
E un personaj din "Fraţii Buzeşti şi Ordinul Femeilor de Serviciu" care a murit după cutremurul cauzat de vraja Ordinului. Era colegul de bancă al eroinei noastre, ăsta e motivul pentru care, aparent, ea îi simte lipsa.
-Da, fată, Chelet a venit să investigheze.
-Chelet e detectiv?
-Acum e.
-Nu era elev aici?
-A absolvit în vacanţă; era prea deştept şi i-au spus că nu mai au ce să-l înveţe. Acum lucrează ca detectiv.
 Chelet e un personaj din acelaşi text pe care am avut impresia că l-am exploatat prea puţin, pentru că, în definitiv, el e foarte cool, aşa că l-am făcut personaj principal aici.
De fapt, el este un schelet artificial animat de unul din farmecele deja celebrului Ordin, care şi-a dobândit numele de "Chelet" dintr-o greşeală de tastare a lui Robert Lool.
Tanti Vasilica se uită neîncrezătoare la „eroul” care stătea întins pe podea, cu mâinile şi picioarele legate chinuindu-se să îşi încarce noile poze cu scheletul artificial pe care reuşise să-l tăguiască sub numele de „Chelet” pentru că nu mai nimerea „s”-ul.
See? It's right here.
 Cam atât cu lămuririle.
Acum, vreau să-i mulţumesc lui Flee (Sakie Chizuru) pentru banner şi să o asigur că reacţia ei când i-am cerut să-mi facă banner-ul a fost cu atât mai adorabilă cu cât a venit în întâmpinarea personajului ei din "Fraţii Buzeşti şi Ordinul Femeilor de Serviciu" care va apărea şi în "Hey, I just met Chelet!" cât de curând.
Acum, nu vreau să vă scutesc de plăcerea de a vedea reacţia ei so...
5:06:47 PM  
Eu: auzi, am şi eu nevoie de ajutor
5:06:50 PM  
El Diablo: ?
5:06:56 PM  
El Diablo: dap?
5:06:58 PM  
Eu: vreau să-mi faci un banner cu chelet
5:07:05 PM  
Eu: pentru povestioara nouă
5:07:06 PM  
Eu: CHELET:x:xx
5:07:10 PM  
Eu: =))
5:07:13 PM  
El Diablo: ai vreo poză?
Îmi apărea ID-ul, aşa că l-am înlocuit cu "eu" (deşi nu ştiu de ce am făcut asta, cred că oricine poate să facă rost de ID-ul meu foarte uşor).
Okay, ultimul punct al acestui post, vreau să-i urez la mulţi ani lui Flee şi aici pentru că azi e ziua ei şi pentru că nu-mi răspunde la telefon, so happy birthday!!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu