miercuri, 11 iulie 2012

Doctor Who


Okaaay, poate că nu aţi observat timbrul lipit chiar lângă posturi, pe care scrie "I believe in The Doctor" şi pe care apare o parte dintr-un TARDIS, deci ideea postului ăstuia e că eu sunt fan Doctor Who.
Pentru cei care şi-au pierdut vieţile fără să-l vadă sau pentru nenorocoşii care nu au auzit de serialul ăsta (deşi are în total 32 de sezoane şi producţia a început din 1963 *okay, nu sunt sigură legat de an, aşa că tre' să verific cu Wikipedia, wait a minute*, yap, e corect), ei, bine, acţiunea se învârte în jurul extraterestrului ăstuia de pe o planetă dispărută numită Gallifrey care călătoreşte prin timp şi spaţiu într-o cabină de poliţie albastră, mereu însoţit de câte un pământean (de obicei, o tipă hot). He's what it's called a "Time Lord", the last one because his planet has been distroyed in a Time War.
Okay, ca să nu se sperie nimeni, vorbeam de cele 32 de sezoane. Adevărul e că serialul ăsta poate fi divizat în două părţi. Producţia, aşa cum am spus, a început în 1936, dar, la un moment dat *nu ştiu anul exact, dar cred că pe la sfârşitul anilor '80* s-a oprit, fiind reluată undeva după 2000. De atunci au trecut şase sezoane (nu ştiu dacă s-a lansat sau nu al şaptelea sezon pentru că, sincer vorbind, nu m-am uitat decât la primele 4 care erau cu David Tennant -tipul din imaginea de la începutul postului- şi la ceva din sezonul 5), aşadar practic, când spui "Doctor Who" oamenii care ştiu despre ce e vorba tind să se gândească la episoadele "noi", adică ultimele sezoane. Totuşi, mai sunt 26 de sezoane, serialul "clasic" pe care încă nu l-am văzut. Poate unii se întreabă cum se poate ca un singur actor să joace atât de multe sezoane la rând, poate alţii se gândesc la "Tânăr şi Neliniştit" şi atunci nu-şi mai pun asemenea întrebări, totuşi personajul ăsta al cărui nume nu se cunoaşte, dar îşi spune "The Doctor", are încă un lucru specific: regenerarea. Atunci când ar trebui să moară, se regenerează, ceea ce înseamnă că îşi schimbă înfăţişarea şi caracteristicile, deci că e, de fapt, o altă persoană, dar îşi păstrează amintirile, aşa că actorii care joacă rolul principal se tot schimbă.
Mie cel mai mult mi-a plăcut David Tennant, the Tenth Doctor. Sunt trei Doctori în ultimele sezoane: Cristopher Eccleston, David Tennant şi Matt Smith, cel care joacă în prezent. În total însă, sunt 11. De aceea, majoritatea ne referim la ei cu denumirile de "Ninth", "Tenth" and "Eleventh".
Okay, acum ar trebui să vorbesc mai mult despre TARDIS. Nu ştiu dacă-şi aminteşte cineva, dar acum ceva timp am scris postul ăsta, în care descriu casa visurilor mele, la final, băgând pe toată lumea în ceaţă, cu o cameră care arată ca interiorul unui TARDIS. M-am gândit încă de atunci că trebuie să scriu un post în care să lămuresc lucrurile, dar mi-a fost prea lene pentru că ştiam cât de mult o să ajung să vorbesc pe subiectul ăsta, aşa că am tot amânat-o iar şi iar, aşa cum fac cu multe alte subiecte. Okay, TARDIS-ul pare micuţ şi înghesuit, dar atunci când intri, arată aşa:

Well, aşa arăta în sezoanele pe care le-am văzut eu. Am înţeles că acum ar avea alt design, lucru care mă deprimă.
De obicei, când cineva intră în TARDIS are o replică celebră care a consacrat serialul în aceeaşi măsură în care a fost consacrat de clasicele "Allons-y!", "Fantastic!" şi "Geronimo!". Replica asta e...
"It's bigger on the Inside!" De precizat că sunt la fel de nerăbdătoare să spun asta pe cât sunt să-mi primesc scrisoarea de la Hogwarts.<3
Ar mai fi de vorbit despre Sonic Screwdriver, dar postul ăsta e deja prea lung, aşa că o să închei drăguţ şi rapid:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu