marți, 17 iulie 2012

Eating like a pig

A mai observat cineva că până nu ţi-o întinzi pe toată faţa, lubeniţa n-are niciun gust?
Eu mi-am amintit de asta acum câteva minute când a venit tata acasă cu un pepene verde de mărimea unui zepelin fără să se gândească la faptul că noi suntem numai patru. În principiu, dacă începi o lubeniţă o termini atunci. Mama face mereu eforturi disperate să n-o arunce, s-o ţină în frigider până o mănâncă cineva. Hopeless. Nici naiba nu se mai atinge de chestia aia. Dacă nu e proaspătă nu se mănâncă.
Tata are o problemă în a reţine lucruri de genul ăsta, aşa că de fiecare dată când se duce în piaţă, alege ce vede mai mare doar ca să avem ce arunca.
Ideea e că regula înfulecatului ca un porc se aplică, în general, mâncării, nu numai în cazul lubeniţei.
Mereu mi s-a părut stupid să tai pizza şi s-o mănânci cu furculiţa. Pentru Dumnezeu, mănânc-o odată! Dacă voiai să mănânci ca o lady trebuia să comanzi piept de pui.
That's it. Wait. Am vrut mereu să folosesc liniuţa asta.
Edit: Tocmai am văzut asta:

Nu mai mănânc niciodată mere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu