marți, 19 iunie 2012

Vară şi alte câteva nimicuri.

Să începem acest post cu una din istorioarele nerelevante pentru viaţa mea. Acum două zile mă întorceam cu mama acasă când s-a gândit ea să oprim lângă un magazin/patiserie/nu-mi pasă ce era şi m-a pus să cobor şi să-i cumpăr două pâini "Slăbeşti Mâncând"...
Cum să cer aşa ceva?? De fapt, cum să-ţi numeşti produsul aşa?! What's wrong with you, people?? A trebuit s-o fac... Eu mai am şi nevoie şi îmi dau seama cât de idiot a sunat. Mă rog, am lăsat toţi clienţii înaintea mea ca să mă audă cât mai puţini oameni. În timpul ăsta mama se sufoca în maşină. Nu pot spune că nu a meritat-o. Poate vă amintiţi de postul cu Plăcinţica Fluieraş. Ăsta e în aceeaşi categorie.
Acum, nu pot să nu vorbesc şi eu despre vacanţăăăă. Yeeey.<33
Abia aşteptam să vină şi acum că a venit...nu mi se mai pare aşa mare lucru. DAR în cinstea simplului concept de vacanţă, mi-am reinstalat Gimp-ul şi am făcut asta:
Mie una chiar îmi place cum a  ieşit. Nu ştiu dacă aţi recunoscut personajul, dar e din "One Piece", manga de care m-am apucat acum vreo lună şi ceva şi sunt încă la capitolul 71...Poate îşi aminteşte cineva de postul ăsta. Nu mă dau bătută oricum. Abia a început vara. Dacă până în septembrie n-o termin, o să admit că am eşuat lamentabil.
Ce planuri am pentru vara asta...Hmmm...Eu am o mică problemă. Îmi fac planuri pentru vacanţă în fiecare an, am "goal"-urile mele...pe care mi-e lene să le ating. Nici măcar nu ştiu de ce îmi mai propun să fac anumite lucruri când e atât de limpede că o să fac ceea ce fac în fiecare vară: nimic. În speranţa că angajamentele luate în public mă vor motiva, am de gând să-mi fac publice obiectivele verii ăsteia şi să văd câte am reuşit să îndeplinesc, la toamnă. În septembrie promit că fac un post special pentru asta.
Evident, primul punct de pe listă e să termin "One Piece" măcar, dacă nu mai citesc altă manga.
Al doilea e să citesc "Idiotul" şi ceva de Balzac (dacă are cineva vreo recomandare, Facebook/Mess vă stau la dispoziţie.). O să citesc mai mult de atât, dar ăstea sunt un must.
Vreau să încep să învăţ rusă şi finlandeză sau irlandeză. Văd ce mă tentează mai mult.
Şi, nu în ultimul rând, să citesc o carte integral în engleză.
Desigur, pe parcursul verii, probabil o să şi postez pe aici foarte mult pentru că n-o să am ce face pe-acasă.
Acum vă las cu Juanes şi probabil o să mai scriu ceva mâine.



Un segundo más de vida para darte
Y mi corazón entero entregarte
Un segundo más de vida para darte
Y a tu lado para siempre yo quedarme
Un segundo más de vida yo a Dios le pido
Que si me muero sea de amor
Y si me enamoro sea de vos
Y quede tu voz sea este corazón
Todos los días a Dios le pido
Y que si me muero sea de amor
Y si me enamoro sea de vos
Y que de tu voz sea este corazón
Todos los días a Dios le pido,
A Dios le pido.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu