miercuri, 20 iunie 2012

Legend of the Seeker

Ştiu, ştiu, acum m-am trezit? De fapt, da. Legend of the Seeker e un serial prost, destul de ridicol...pe care îl ador! N-am nicio idee de ce, dar îmi place.
În mare, e vorba de tipul ăsta, Richard care tre' să-l învingă pe alt tip, Darken Rahl în primul sezon şi pe Keeper of the Underworld în al doilea. Mie mi-a plăcut mai mult al doilea. Adevărul e că pe primul încă nu l-am terminat pentru că eu nu pot începe un serial aşa cum fac oamenii normali de la primul episod din sezonul 1. Nope, eu l-am început de la episodul 16 al primului sezon şi după ce l-am terminat, m-am apucat să văd restul episoadelor...începând cu al doilea, ofc. Adevărul e că mare parte din atracţia mea pentru serialul ăsta stupid poate fi uşor rezumată la asta:
,
asta:
şi, într-un mod ciudat, asta:

Okay, înainte să fiu înţeleasă greşit, Cara e tipa din ultima poză. Ea apare încă din primul sezon, dar devine personaj pozitiv în cel de-al doilea şi constituie probabil singurul motiv pentru care îmi place al doilea sezon mai mult decât primul. *Eh, şi young Zedd (pic 2) apare mai des în sezonul 2* Ea e cam singurul personaj pozitiv care sparge tiparul. Pentru mine, fata asta e o gură de aer proaspăt după o lungă întemniţare într-un buncăr pentru că este o ieşire din clişeele serialului: personajul pozitiv e pozitiv în toate privinţele.  Nope, pentru că a fost personaj negativ, Cara nu e în totalitate pură şi inocentă, după cum se poate vedea şi din îmbrăcămintea ei.
Pot spune că şi Zedd e un personaj simpatic, nu-mi dau seama de ce.
Acum, un personaj pe care nu-l suport (de fapt, singurul personaj pe care nu-l suport) e Kahlan.
Ştiu, actriţa e drăguţă, dar personajul e cel mai clişeic lucru din Universul nostru. Ca să nu mai spun că încă din al doilea episod asta flirtează cu Richard (spun "al doilea" pentru că încă nu l-am văzut pe primul). E foarte clar care e cuplul principal aici. Aştept doar să devină oficial. Pe lângă asta, she's the Mother Confessor, tradus "Maica Mărturisitoare". Poate suna mai amuzant?!
Pentru cine vrea să-l vadă: Legend of the Seeker e mai mult ceva la care te uiţi pentru amuzament SAU pentru tipi şi tipe hot, but I just love it.<3
Edit: Cică pe ProTV "Mother Confessor" e tradus "Marea Preoteasă". Eu mă uit online. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu