marți, 20 decembrie 2011

Italieeeeenii. You gotta love 'em

Lasciatemi cantaaaaare
con la chitarra in mano,
lasciatemi cantare 
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano 
un italiano vero. 


Eeeeee, ragaaaţţţa, Veneeeeţia!! Numai mie mi se par geniali? Deşi singurul lucru pe care-l ştiu despre ei e că sunt asociaţi cu mâncarea bună aşa cum francezii sunt asociaţi cu picioarele de broască, tot mi se par awesome. Când spui "Italia", involuntar te gândeşti la tipi gelaţi cu cămăşi desfăcute şi păr pe piept, care-ţi zâmbesc în timp ce comandă o pizza. ("Eeeee, una pizza per la bella ragaza!" - şi asta e probabil greşit, dar nu m-am putut abţine şi sunt sigură că măcar partea cu "eee" e corectă. ) Ah, şi la "Fratello" (deşi eu mă gândesc la "Frăţâcă"). 
Oricum, şi mafia e destul de amuzantă ("Fratello, tu encalcado omerta."). 
Fără s-o mai lungesc,a fost gazda voastră, Ree(eeeeeeeeeeee)zu. Be awesome like a suit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu