luni, 19 decembrie 2011

1#

Postul de inaugurare al blogului meu nou-nouţ de a cărui curăţenie mă simt atât de mândră. Fiind prima postare, evident, n-am nici cea mai vagă idee despre ce să scriu. De obicei, când sunt în pană de idei, aiurez până dau de ceva cu şanse de reuşită la titlul de "idee bună", dar, aşa cum am spus, sunt mândră de curăţenia blogului meu, aşa că mi-am propus să aiurez cât mai puţin şi să nu recurg la subiecte stupide cum ar fi Crăciunul. 
*Daţi-vă cu presupusul cam cât a durat pauza dintre primul şi al doilea paragraf.*
Deeeeci, vine Crăciunul! *Sărbătorile vin, sărbătorile vin.* Nu e minunat cum în urmă cu două săptămâni eram aşa entuziasmată şi aveam în căşti numai "Jingle bells" şi acum m-am săturat? Niciodată nu mă sincronizez cu restu' lumii, mai puţin în privinţa vacanţei. Abia aştept să mă trezesc şi eu ca tot omu' căruia îi e prea lene să se ridice din pat ca să se ducă la toaletă, adică pe la ora 11 dimineaţa şi să mai stau în pat vreo juma' de oră făcând nimic, ca apoi să mă arunc în faţa PC-ului, de unde să nu mă mai mişc următoarele douăsprezece ore decât pentru cele aproximativ trei pauze de masă. Asta da viaţă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu