miercuri, 12 septembrie 2012

DOT la liceu... o să fiu trainer O_O

...e o chestiuţă despre drepturile omului în care m-am implicat din pură plictiseală şi care se dovedeşte mai amuzantă decât credeam. În principiu, există oameni care ne învaţă pe noi (noi fiind un grup de 15 persoane) cum să-i învăţăm pe alţii chestii despre drepturile omului, care (şi asta probabil vine ca o surpriză) nu sunt plictisitoare.
E posibil să fie datorită glumelor cu musulmani sau a joculeţelor, dar mi se pare chiar un mod interesant în care să-ţi petreci timpul, tu, cititor plictisit care, dacă ai ajuns să-mi citeşti mie blogul, probabil ţi-ai petrecut ziua pe 9GAG/FunnyJunk/Reddit/Memebase.
Okaaay, deci vestea de azi e că eu (mă rog, şi alţi câţiva oameni :D) o să fiu trainer, deeeeci, o să fiu una din persoanele ălea care îţi dau impresia că ştiu ce fac, când, în realitate, habar n-au.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu