marți, 7 august 2012

AIESEC


Okay, lume. Dacă nu aveţi ce face între 20 august şi 30 septembrie sau dacă aveţi ce face, da' nu e chiar aşa interesant, puteţi să mergeţi la "LANGUAGE sCOOL". Eu am fost la prima ediţie (la rusă mai exact) şi chiar mi-a plăcut. Azi a fost Closing Eventu': ne-am distrat, am mâncat specialităţi din fiecare ţară, am dansat, am făcut karaoke, unii dintre noi au şi plâns...eh, şi cam asta a fost.
Oricum, în general, totul a fost foarte tare.
Puteţi să vă înscrieţi la oricare din limbile ălea (nu neapărat doar una), taxa e de 70 de lei pentru o limbă şi vă veţi întâlni probabil de două ori pe săptămână. Ideea e că, pe lângă faptul că înveţi câte ceva dintr-o limbă străină, îţi exersezi şi engleza.
Oricum, mai bine intraţi pe site-ul lor pentru detalii.
O să pun ceva poze de azi mai târziu, după ce le primesc de la Ancuţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu