miercuri, 29 august 2012

Din frumoasele mele experienţe cu copiii

Îşi aminteşte cineva desenele în care unul din personaje învaţă vreun copil un cuvânt urât şi copilul îl tot repetă, spre disperarea personajului care nu i-l poate scoate din cap?
Eh, am trăit experienţa live, ca să spun aşa. 
Unii dintre voi probabil ştiu sau şi-au dat seama că am fost plecată. Eram la ţară, cu verişoara mea de şapte anişori, când, ce-mi vine mie în cap? O tâmpenie, ca de obicei. Şi îmi amintesc de cântecul ăsta:
Eh, n-am altceva mai bun de făcut decât să mă apuc să-l cânt, ca să-mi dau seama că verişoara mea nu mai putea de dragul versului "Cine dracu-i Jimmy?", pe care, dealtfel, nici nu îl spunea cum trebuie, schimbând puţin ordinea firească a cuvintelor, astfel încât acum versul era "Cine-i dracu, Jimmy?". 

Mda...Asta se adaugă la experienţele mele cu plozi. 

Fără legătură cu postul, Capitolul 4 din "Hey, I just met Chelet!"...weeell, nu ştiu exact când, dar probabil o să-l scriu săptămâna asta. I hope. 
Încă sunt datoare cu un post care să explice vechiul nou design, deeeci...yeah. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu